در پاسخ به اینکه آیا موسیقی بر سایر حوزه های دانشگاهی تأثیر می گذارد ، هر دو معلم موافقت کردند که موسیقی با سایر حوزه های برنامه درسی مرتبط است. با این حال ، معلم موسیقی چندین راه مشخص برای چگونگی ادغام موسیقی در کلیه بخش های برنامه درسی ارائه داد. به عنوان مثال ، وی خاطرنشان کرد که چگونه آموزش موسیقی می تواند با گفتگو درباره آهنگسازان و دوره زمانی که در آن زندگی می کنند ، در تاریخ گنجانیده شود. چگونه می توان آن را با شمارش و ضرب و شتم ریتم ، اندازه گیری ، عبارات و ارزش توجه به برنامه درسی ریاضی ادغام کرد. چگونه می توان با آموختن کودکان به دنبال خواندن نمره موسیقی از چپ به راست ، بالا به پایین و بررسی الگوی نت ها در خواندن در خواندن ادغام شد. از طریق خواندن کودکان می توانند یاد بگیرند که کلمات را از طریق دید و صدا تشخیص دهند. علاوه بر این ، وی توضیح داد که چگونه موسیقی می تواند به کودکان کمک کند که مهارت های حرکتی خوبی دارند ، مانند دستکاری با انگشت و نحوه آواز خواندن آهنگ ها به زبان های دیگر ، کودکان در معرض زبان های خارجی. وی همچنین توضیح داد که چگونه کودکان می توانند با آموختن در مورد کشورهای مختلف ، سازهای بومی و همچنین چگونگی و چرایی تولید این ابزار در معرض جغرافیا قرار بگیرند. و سرانجام ، معلم موسیقی چگونگی ارتباط موسیقی با هنر را با ترسیم احساسات خود در مورد موسیقی و همچنین ساختن یک ساز ، توضیح داد. خلاصه اینکه به گفته معلم موسیقی ادغام موسیقی در برنامه درسی بزرگتر بی پایان است!
در پاسخ به هزینه و مزایای اجرای برنامه های موسیقی در مدارس ، هر دو معلم در پاسخ خود شور و شوق داشتند. آنها هر دو موافقت کردند که موسیقی لوکس نیست بلکه برای آموزش کودکی خوش اخلاق لازم است. به گفته معلم کلاس "حذف یک موسیقی از برنامه درسی دانشگاهی یک امر واقعی خواهد بود. "هنر" بخشی جدایی ناپذیر از آموزش و تجربه کامل زندگی در زندگی است. "به گفته این آموزگار موسیقی" هزینه ها از نظر مالی ممکن است زیاد باشند ، اما مزایا بسیار بالاتر از هزینه ها است. زمان صرف شده در کلاس موسیقی برای هر کودک در هر زمینه تحصیلی سود خواهد برد. "
درباره این سایت